Płatności i dostawa
SPOSOBY PŁATNOŚCI:
Płatności w Sklepie szklonawymiar.pl dokonuje się po złożeniu zamówienia i otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.
Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności za produkty i usługi oferowane przez naszą firmę. Oto one:
Przelew Bankowy / Przekaz Pocztowy :
Wpłaty należy dokonać na numer konta, który otrzymają Państwo od nas drogą mailową po złożeniu zamówienia. Dane do przelewu:
Glasimo Online Shop Sp. Z o.o. z siedzibą w Opolu, 45-125, przy ul. Składowa 6
Numer konta bankowego: 72 1240 1037 1111 0011 3661 9100
W celu szybszej realizacji transakcji w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Przelew online (mRANSFER, MultiTransfer, Inteligo, ...) :
Wybierając tę metodę płatności zostaną Państwo przekierowani do systemu Payu, w którym wskażą Państwo swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. Po pomyślnym zakończeniu płatności otrzymają Państwo od nas mail potwierdzający złożone zamówienie.
System Payu posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.
Karta płatnicza (VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club) :
Akceptujemy karty MasterCard, Visa, EuroCard, JCB, Diners Club. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane Państwa karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki temu wysokiemu standardowi bezpieczeństwa, zakupy w naszej firmie za pomocą karty kredytowej są zawsze bezpieczne. W trakcie przeprowadzania płatności zostają Państwo automatycznie przekierowani na stronę swojego banku. Tam następuje Państwa identyfikacja, zazwyczaj poprzez podanie hasła, potwierdzenie tożsamości i finalizacja transakcji.
Za pobraniem (dodatkowa opłata: 20 zł) :
Pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi w momencie dostawy przesyłki. Ten sposób płatności dodatkowo obciążony jest stałą opłatą w wysokości 20 zł. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień. Należy pamiętać, by przygotować odliczoną kwotę płatności. Ten sposób płatności gwarantuje najszybszą realizację zamówienia, nie musimy czekać na potwierdzenie wpłynięcia środków na nasze konto bankowe.
W przypadku zwrotu towarów, kwota zostanie zwrócona przelewem na konto. Numer konta bankowego należy podać na formularzu zwrotnym.
Płatność przy odbiorze:
Płatności za zakupiony towar można również dokonać odbierając go osobiście w naszej siedzibie znajdującej się Glasimo Online Shop Sp. Z o.o. z siedzibą w Opolu, 45-125, przy ul. Składowa 6
Przy odbiorze osobistym akceptujemy tylko płatności kartą do kwoty 500zł!
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Czas realizacji zamówienia liczyony od chwili opłacenia zamówienia wynosi od 5 do 10 dni roboczych i podany jest pod każdym produktem.
Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów o różnym terminie wysyłki, to liczy się najdłuższy z podanych terminów. Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta realizowane są pierwszego kolejnego dnia roboczego.
KOSZTY PRZESYŁKI:
Cena transportu uzależniona jest od wymiarów paczki:
-
paczka o wymiarach nie przekraczających 130x70cm : 27zł brutto
-
paczka o wymiarach nie przekraczających 160x100cm : 45zł brutto
-
paczka o wymiarach powyżej 160x100cm : 215zł brutto (paleta transportowa)
Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, do których przypisane są różne koszty dostawy, obowiązuje wyższy koszt przesyłki.
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, InPost lub Raben. Dostawa odbywa się w przeciągu 24 godzin wyłącznie w dni robocze.
Informujemy, że wysyłka niektórych zamówień może zostać podzielona. Część produktów jest bowiem wysyłana z innych magazynów. Koszt przesyłki jest jeden.
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.
Czas dostawy może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.
Kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie trzykrotnie. Po trzech nieudanych próbach dostarczenia zamówienia zostanie ono odesłane do naszej siedziby.
Jeżeli zauważą Państwo w chwili odbioru przesyłki, że paczka posiada uszkodzenia, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera lub odmowę przyjęcia przesyłki.